祝大家美甲快樂~!

2013年9月3日 星期二

NFU Oh Cover Foundation BB膚色系

其實美甲已o係好多女生心目中等如平常的化妝扮靚, 有D女生鐘意誇一D, 但有D女人偏偏喜愛自然, 但老實說, 有幾多個女仔夠膽素顏就走出街丫... 最好化到好似冇化一樣, 但又要精精神神, 乾乾淨淨。  原來美甲都有同樣道理的, 平日都收到唔少美甲粉絲查詢 --  

問: 有冇一D做左等如冇做, 但又要比人感覺做左, 我唔要閃, 但要好自然好Natural, 最好有少少野睇下咁呀??

答: 有, 當然有啦, 做左等如冇做, 畫左野又比人見到, 但又可以扮"你睇我唔到, 你睇我唔到丫嘛!" 

就係以下呢個系列~NFU Oh Cover Foundation BB膚色系列!  之前講過, 不過就未試過做齊咁多個色比大家睇, 就去睇下佢地有幾咁 "你睇我唔到" 吧!





以下就係齋用白色繪上各式彩繪, 係咪溫柔到不得了??  做甲想自然?  又多一個選擇啦!





是日材料:

NFU Oh Cover Foundation
加上白色顏料彩繪即成!

沒有留言:

張貼留言