祝大家美甲快樂~!

2013年9月19日 星期四

歡樂聖誕 (真手版)

預祝各位聖誕快樂~~  今次我真係夠快樂啦!  因為我將我既作品畫上我自己手上, 雖然畫到癲左, 但畫完之後真係好Happy~~!  從來我都唔會鐘意畫公仔上手的, 但一年一度聖誕節Cute一次亦無妨啊!

其實不止一次被誤會手上的彩繪係貼紙, 但只要細心一睇, 就知原來呢D係度身訂造的手繪甲藝, 因為手繪唔會有Perfect的, 有著一絲絲 "有血有汗" 的特質, 但貼紙呢?  圖案可以要幾靚都可以, 但靚得來就係因為太Perfect, 變了一眼望上去就知道係貼紙.... 然後就會被報以不屑的目光, 再加多一句: 貼紙咋?  我自己貼都得啦~~!  

手藝永遠都係最可貴的, 亦都代表了美甲師們累積的努力, 所以如果你的美甲師懂得一手好的彩繪或是雕花甲藝, 而又非常願意花時間在你手上為你服務, 你要好好珍惜啊~!  






以上呢套甲, 就係全程用以下呢套Camden Design Gel 畫的, 如果大家有呢套Gel在手, 快D起動啦~~~

沒有留言:

張貼留言