祝大家美甲快樂~!

2013年9月3日 星期二

Camden Lacquer Gel 花式示範

今日跟大家分享Camden Lacquer Gel的顏色Mix & Match 花款示範作, 其實做Soak off gel也可以創意無限的, 只要加兩多錢心思, 平平無奇的單色, 互相襯托之下都可以大放異彩~!   

其實程序也很簡單, 只要第一層顏色曬妥後, 再加多一層相同的顏色, 呢個時候於曬燈之前, 加上別的顏色再拉出花款便可, 就算你係 "不加(思)索" 亂舞, 也會有亂舞的美態, 點解??  因為Gel於未曬燈, 會有 "流動性" 的, 於互相牽引下就會柔和地融和在一起, 花款也變得自然。 相反, 如果o係已曬了燈的color gel 上, 就只會出現 "實實在在" 的形態, 有欠自然架啦

選擇顏色方面又有乜野方面要注意呢?  如果大家係初初玩的, 你可以先選擇同色系, 咁樣就包冇撞板啦!  例如淺藍襯深藍﹑ 粉紅襯深紅﹑ 又或者任何一個色配上白色, 都會係絕配來的。 大家可以試一試啊! 




沒有留言:

張貼留言