祝大家美甲快樂~!

2013年9月19日 星期四

彩虹上的花兒

我終於都 "出關" 啦!  我意思既出關, 唔單止係我坐完 "阿四監" 後正式復工, 仲係第一對幫自己做既甲, 話說呢套甲係我昨晚連踩12小時工作後, 返到屋企失眠之際想出來的, 訓唔著都諗住做咩甲, 唔怪得失眠........ 

咩色都做過, 究竟有咩色係未做過架呢?  比我諗住不如做彩虹色, 就用左EZFlow 既Gemstone深色雕花粉來做彩虹, 一個咁開心既顏色底, 已經唔適宜做任何再花巧既東西, 就 "純情地" 雕上白色五瓣花吧! 
  呢個甲唔難, 不過係煩DD而已, 大家都可以試試啊~! ^^

其實做甲都唔需要不斷追求唔同既材料去特定做一D唔同既野, 其實手上有的, 已經可以變出千萬個配搭, 只等著大家去發掘而已。  只要花少少心思, 將平凡的東西加多點點創意, 已經可以與別不同。   但有一個元素一定要有的, 就是做甲時一顆享受的心, 唔需要做一些很激的款式, 亦唔需要跟人比較, 只要覺得適合自己就可以了~!   希望大家做甲時, 都係你地的享受時刻~! 


沒有留言:

張貼留言