祝大家美甲快樂~!

2013年9月3日 星期二

新玩具 - EZflow Murano Glass (updated)

大家見我介紹閃既美甲用品都見得多啦, 我剛剛新入宮既佳麗今次同往常既好唔同, 呢個比較溫柔~! 平時要做唔閃既漸變, 我會選擇用雕花粉, 但同時間難度亦有, 因為雕得花既粉都會快乾的, 對於一些同學仔可能會.. "好殘忍!", 因為未攪到個漸變就乾左~~! (想死....)

但今次呢個內裡有一D類似Natural 粉既元素 (平時我叫人唔好買......... 咁多, 因為Natural粉係磨砂玻璃咁樣減低左閃甲既閃光度的), 但如果你要唔閃既漸變, 佢就係一種可以話係有顏色既Natural 自然粉。 做漸變就算紅色, 一D難度都冇!  出到黎效果係超級溫溫柔柔既Feel~!  又唔會好實, 望埋去好似綿花糖咁款~! 

呢套粉同平時有唔同既地方, 竟然係多送左個0.5oz既透明粉!!!!!!  平時用開EZflow既用家都知, 就算送, 都係得一細粒仔都唔知夠Lam幾多下架, 今次真係好抵玩!






19/10/2011 新加插相片, 剛做了這套粉的 "雪糕" Feel 花款, 單色好溫柔, 混色夠可愛~!






有興趣既朋友, 可以私人留言比我的! 



或者到 Facebook 的 Judy's Nail 專頁, 可以睇到更多美甲玩具~! 

沒有留言:

張貼留言