祝大家美甲快樂~!

2013年9月19日 星期四

藍天蝴蝶蘭

今日這套十指蝴蝶蘭內藏, 大家都o係我呢個俱樂部都見慣不怪, 怪就怪在, 呢套甲既顏色, 相信大家10年都唔會拎佢地出黎用, 因為唔係個個喜歡D咁冷門既色, 但做出來效果係無比溫柔的。 其實除了粉紅呀, 紫呀呢D色之外, 仲有好多顏色都可以做得出靚甲的, 只要配搭得宜就OK了。

揀色方面, 如果大家初初入門, 可以揀同系列的, 例如今次藍色為例, 如果你揀左個淺藍, 你順手拎多個深藍就一定冇死, 因為他們係同門姊妹。  如果你要一D完全九唔搭八既色混在一起做, 那麼, 你的漸變技術一定要好好, 否則只會做出來似混醬, 九唔搭八加牛頭唔搭馬咀一樣架啦, 講到尾都係技術搭夠, 再加個人品味, 練習都係最重要的。  

建議大家唔肯定選出來既色做出來靚唔靚既時候, 可以先搵甲片做一個Sample, 睇下自己接受與否吧。這些年... 我都不知掉過幾多衰左既甲片...... 




就係呢兩個色啦!  係咪在你地眼中... 排隊都未輪到佢地呢......

沒有留言:

張貼留言