祝大家美甲快樂~!

2013年9月19日 星期四

泡泡菊花園

今日輪到我自己自摸啦~!  有一個花我好少做的, 今日突然間好想做佢上手, 所以一做就十隻內藏了, 很久都未有試過十指多層次內藏, 今日真係雕花雕飽了~!

雖然我比人感覺都好女性化, 但我覺得自己唔夠溫柔, 所以一D紫色﹑ 粉紅色唔係好襯我, 所以我今次都棄用呢D色, 用左可以日日都襯到我既卡其色衣著既黃色, 做了十指太陽菊~! 


雕呢個花要有咩特別注意呢?  就係要雕得夠厚同有份量但要keep住正常甲型既厚度~! (內藏喎!! 仲厚同夠份量???)  無錯!  因為呢個花本身前後層次感頗重的, 既然朵花厚左, 蓋面那層透明都只是輕輕夠蓋過就OK!!  都唔難明的, 只係技術上的遷就就可以做得成了! 



沒有留言:

張貼留言