祝大家美甲快樂~!

2013年9月19日 星期四

千金﹑ 鈴蘭 (真手版)

新款上手啦~!  呢個新款上左月經老友的手上, 由於時間既關係, 就冇雕夠十指, 每邊三指的 "千金 ﹒ 鈴蘭", 很清新的感覺~!

佢呢個長度睇上去以為好長, 其實都好短架咋, 所以短甲都做到既東西, 長甲一定冇問題的。 有人問我, 點解我咁鐘意做內藏花既甲款, 好似好複雜喎~!  但我就偏愛呢D款式, 因為可以 "一次過", 唔需要做完套甲之後再有任何加工, 一做起磨完, 上gel top!  即成! 





是日材料:

EZflow Carnival (Dancing in the street 冰白, Show me your beads白閃)
EZflow 參賽白雕花, EZflow Gemstone 深綠 , EZflow Pastel 淺綠
Camden Shining Baby (深綠﹑ 青綠﹑ 深啡)
中寶, 大寶 ^^

沒有留言:

張貼留言