祝大家美甲快樂~!

2013年9月19日 星期四

小蜜蜂

聖誕節一過, 除左街上既店舖都趕緊除下聖誕裝飾外, 手甲都唔例外, 除得快~ 好世界!  今次呢套自家甲顏色配搭是條子狀, 是用水晶粉拉出來的, 有別於用顏料畫, 一睇就知那種耐心加誠意, 跟顏料畫上一條條的 ((((爭好遠~~~~)))。

這套甲感覺好似小蜜蜂, 於是我就雕上十指五瓣花, 好讓十隻小蜜蜂嗡嗡嗡, 嗡飽佢~~! 
  就用這套甲跟2012做個總結, 希望新既一年繼續做一隻勤力的小蜜蜂吧~!
****祝各位新年快樂~!  美甲快樂~!****







是日材料:

EZflow Walk of Fame (Silver Screen 激閃銀)
EZflow Earthstone (Onyx 黑)
Camden.nail Golden Time (銅金)
EZflow Carnival  (Show me your beads 白閃)
小寶
EZflow Competitor White 雕上五瓣花
Camden.nail Golden Time (淺金, 銅金做花心)

沒有留言:

張貼留言