祝大家美甲快樂~!

2013年9月3日 星期二

Camden Lacquer Gel 閃爍色彩示範

今日要同大家分享下茱家Camden甲油式樽裝Gel既Bling Bling 色彩示範。
主要材料係有一些基本顏色, 同埋一些含有閃粉既顏色作一個Cross over~!
有人問, 其實有邊一類人會適合做呢類Gel?
我認為係原本油開甲油既人, 工作上需要或鐘情短甲既人士都適合做這類全甲有色的設計的, 因為甲面位置少, 而全甲上色, 那麼花款就會有大D既空間發揮啦~!

而呢種甲油式樽裝的Color gel亦可代替傳統圓樽裝的Color gel使用, 只係你唔需要再用Gel筆上, 而係用佢內裡那支掃便可, 簡單快捷!

又有人問, 如果做延長甲可以用這個嗎?? 答案係可以的!  只要你用透明Gel做了個延長甲底, 打磨靚靚之後, 就可以用這個color gel。 要留意既係, 你的透明Gel甲底要做到一個適當的厚度, 不能過薄, 因為你做完個透明底再上呢個Color gel, 再掃上同是甲油式掃裝的一層Camden "SUPER" 透明Gel, 再直接上 Gel top 就可以, 唔需要再作打磨, 所以, 你底部的透明延長, 要磨得靚靚係最緊要的! 












沒有留言:

張貼留言