祝大家美甲快樂~!

2013年9月19日 星期四

花樣奶昔

今天到我自己對醜醜手換新衣, 買了新玩具Ezflow Murano Glass的新水晶粉, 當然第一時間做上手啦~!  我相信我是全香港第一個最快用呢套新粉做了上手既人!  (這樣也要認第一, hahaha..... )
這套水晶粉的顏色是很安靜好Plain的, 所以一粒閃都沒有用, 今套甲我最愛的大中小寶(即閃片) 可以休息一下囉~! 如果用呢這粉做單色, 就會有好Baby既感覺, 咁當然做上自己的手又怎會給她們吃齋呢~! 今次做的係 "奶昔甲" , 感覺好Creamy~!

由於這套甲是一點閃的元素也沒有, 所以我就了一直好想做的東西, 起源係跟茱式會社同學上雕花課示範五瓣花時, 雕滿左一隻甲片, 感覺好漂亮~~!  所以甚少雕花在甲面的我都要試試每邊一隻! 就在無名指上雕爆了五瓣花, 再豪多4粒封塵封了好久既閃石, 
有時候花的東西, 多未必好的, 一隻半隻反而更突出, 呢隻爆花甲就做了主角啦!  






是日材料:

EZflow Murano Glass (粉紅, 白色, 紅色)
EZflow Pastel Flower (白, 粉紅, 橙, 黃) 雕上花兒即成!

沒有留言:

張貼留言